 |
Polskie Forum DarkStone DarkStone
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DarkWizard
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:27, 31 Sty 2006 Temat postu: Opis Ouestów |
|
|
HORN OF PLENTY
Z wioski (Village) skradziono jedyne źródło pożywienia zwane rogiem obfitości. Mieszkańcy wysłali kogoś kto miał znaleźć owe "urządzenie", lecz do tej pory nie wrócił. Musisz zejść do podziemi (Level1). Już na pierwszym poziomie spotkasz ducha zaginionego poszukiwacza (Rikena), który Ci wszystko opowie. Poprosi Cię o odzyskanie rogu obfitości i oddanie go w ręce mieszkańców wioski. Cóż, nie masz wyjścia, musisz mu pomóc. Zejdź poziom niżej. Tam napotkasz w jednym z pomieszczeń (ognistego) golema. Będziesz musiał go pokonać. Zabierz mu to co pozostawił (sferę) i zejdź na niższy poziom. Tam również w jednym z pomieszczeń czeka na ciebie golem, tym razem lodowy. Pokonaj go i jak zwykle zabierz co zostawił. Teraz możesz zejść jeszcze niżej (poziom 4), gdzie spotkasz Rikena. Musisz oddać mu obydwa zdobyte wcześniej przedmioty, a on zrobi dla ciebie "kostium". Dzięki niemu będziesz mógł przejść przez ścianę. Tam spotkasz złego czarodzieja, którego musisz odpowiednio potraktować. Kiedy się już z nim wreszcie rozprawisz będziesz mógł zabrać mu róg obfitości. Teraz wyjdź na powierzchnię ziemi i skieruj swoje kroki do wioski. Oddaj róg obfitości starszemu facetowi. Wychodząc z wioski spotkasz po raz ostatni Rikena. Podaruje Ci w dowód wdzięczności jeden kryształ.
ANTIDOTE
Kiedy znajdziesz się w obozie (The Camp) spotkasz tam mężczyznę i chorą kobietę. Zajrzyj do skrzyni, która jest w pobliżu. Znajdziesz tam list. Okaże się, że kobieta została podtruta przez męża, który kręci się w pobliżu. Pokaż mu list, a on przyzna się do swojej winy. Dowiesz się, że jedyną osobą, która jest w stanie pomóc jest czarnoksiężnik Ger, który mieszka w pobliżu. Idź do niego. Razem za tobą będzie szedł mężczyzna. Czarnoksiężnik da Ci puchar (A Cup). Teraz musisz zejść do pobliskich podziemi (Level 5). Na każdym z poziomów będziesz zdobywał pryzmaty. Będzie ich w sumie cztery. Teraz cofnij się do początku - do levelu piątego. Tam blisko samego wyjścia stoi pięć postumentów (Fountain Of Light). Na środkowym postaw puchar czarnoksiężnika, a na pozostałych czterech zdobyte pryzmaty. Puchar napełni się antidotum dla chorej kobiety (Genny). Wróć się do obozu i podaj puchar chorej. Kiedy dokona się cudowne uzdrowienie kobieta podaruje Ci kryształ.
WELL
Studnia mieszkańców pewnej małej "wioski" zupełnie wyschła, a ich sąsiedzi poznikali. Na dodatek ze studni wydobywają się dziwne dźwięki. Będziesz musiał tam zejść. Na pierwszym poziomie spotkasz szkieleta siedzącego nieruchomo na tronie. Musisz go zmusić do walki. Kiedy go pokonasz pozostawi po sobie zbroję zwaną Armor Of Fear. Załóż ją i zejdź do następnego poziomu. Tutaj znajdziesz dwie wylęgarnie pająków i pracujących ludzi. Nowa zbroja posiada zdolność, w którą musisz się "uzbroić". Chodzi tu o czar strachu, którym będziesz odstraszał pająki. Wejdź do pierwszej wylęgarni. Użyj zdolności nowej zbroi. Pająki będą unieruchomione na jakiś czas, a ty wtedy będziesz mógł rozwalić gniazda, z których wychodzą. Staraj się oszczędzać czar strachu, aby uniknąć powrotu do miasta po to tylko, aby "uzupełnić strój". To samo zrób w drugiej wylęgarni. Jak dokonasz już tego to porozmawiaj ze stojącymi w pobliżu ludźmi. W podziękowaniu za uratowanie podarują Ci jedyną broń, która jest w stanie pokonać królową tych robali. Królowa znajduje się na niższym poziomie. W walce z królową pamiętaj, aby używać stroju i wykańczać ją podarowanym nożem. Po ukończeniu walki zabierz kryształ. Teraz możesz już wrócić na powierzchnię.
CELESTIAL SWORD
Kręcąc się po lesie znajdziesz ścieżkę do miecza (Celestial Sword), która jest niestety zablokowana. Musisz iść do Shadira, który mieszka gdzieś w pobliżu. Pogadaj z nim. Dowiesz się o tym, że jaszczury (Lizard) stworzyły jakąś nową odmianę swojej rasy. Musisz je zniszczyć. Jedyną rzeczą, która może Ci pomóc jest właśnie Celestial Sword. Tylko on jest w stanie je zniszczyć. Zejdź do pobliskich podziemi (Level 13). Spotkasz więźnia, który za uwolnienie da Ci Celestial Symbol. Teraz musisz wrócić na górę aż do zablokowanej ścieżki i użyć otrzymanego przedmiotu do pokonania bariery. Podążaj ścieżką, a znajdziesz Celestial Sword. Teraz wróć do podziemi i rozwal wszystkie jaja w wylęgarni za pomocą nowego miecza. Wróć do Shadira, aby pochwalić się swoimi wyczynami. Podaruje Ci w dowód wdzięczności sztylet, z którym musisz iść na czwarty poziom podziemi. Tam włóż sztylet w otwór i kryształ jest twój.
SONG OF SNAKES
Kiedy dojdziesz do jeziorka ujrzysz tam bęben. Musisz na nim zagrać. Przyleci do ciebie motyl i da Ci nowe zadanie do wykonania. Musisz odnaleźć pięć piszczałek (Reeds). Zejdź do lochów. Tam pozbieraj wszystkie piszczałki z poziomów. Teraz wejdź do Mouth Room, który znajduje się na najniższym poziomie. Zebrane wcześniej piszczałki powtykaj (w kolejności od najmniejszej do największej) w pyski na ścianach. Zagrana zostanie melodia, która uśpi węże na jakiś czas. Teraz możesz je szybko powybijać, a następnie zabrać kryształ.
THE DAMNED
Wejścia do podziemi pilnuje jakiś stworek. Pogadaj z nim dwa razy, a on zgodzi się Ciebie uśmiercić. Zabij go i zabierz klucz (Key Of The Damned). Dzięki niemu będziesz mógł otwierać drzwi (Gate Of Damned). Za drzwiami czeka Cię mała zabawa. Będziesz musiał omijać wychodzące z ziemi ostrza . Znajdziesz trzy takie pomieszczenia, a w każdym z nich ukryty jest kamienny krzyż (Cross Of Crime, Cross Of Penitence oraz Cross Of Pardon). Na ostatnim poziomie spotkasz przeklętego kolesia (The Damned). Podaj mu znalezione krzyże i zabij go (zostaniesz o to poproszony). Przy ciele znajdziesz kryształ.
FLOWERS OF SHADE
Przed wejściem do podziemi znajdziesz trzy koła (jeszcze trzy rozmieszczone są gdzieś w okolicy). W samych podziemiach na każdym piętrze znajdziesz teleport. Użyj każdego z nich. W ten sposób zdobędziesz trzy kwiatki. Teraz wyjdź na powierzchnię i powkładaj kwiaty w kręgi (Circles Of Death) przy świątyni. Kręgi przeniosą się do pozostałych (Circles Of Life). Pozbieraj je i zanieś na ostatni poziom lochów. Tam poukładaj kwiatki w piramidkach i zabierz ze środka kryształ.
SPIRIT
Obok wejścia do podziemi stoi przyjacielski duch, który zaproponuje Ci swoją pomoc. Kiedy wejdziesz do podziemi od razu skieruj swoje kroki do biblioteki (Library). Spotkasz tam Atenusa. Będziesz musiał odnaleźć dla niego dwa eliksiry, w których posiadaniu jest Medusa. Zejdź piętro niżej. Jeszcze raz spotkasz duszka. W tej samej komnacie znajdziesz eliksir młodości (Eliksir Of Youth). Zejdź jeszcze niżej. W pokoju Vial Room spotkasz Medusę, o której mówił Atenus. Zabij stwora i zabierz dwa eliksiry. Zanieś je Atenusowi. Stworzy dla Ciebie Vial Of Spirits. Na najniższym piętrze znajdziesz kryształ, ale zostanie on zabrany przez ducha, którego spotykałeś wcześniej. Użyj Vial Of Spirits, aby unieszkodliwić ducha i zabrać mu kryształ.
STATUES
Loch na pierwszym poziomie doprowadzi Cię do umierającego czarodzieja. Dostaniesz od niego łuk (Holy Bow). Poprosi Cię również o wybicie wszystkich druidów w podziemiach. Przechodząc z poziomu na poziom zabijaj druidów. Po drodze powinieneś także natknąć się na trzy kamienne budowle. Je także musisz zniszczyć. Teraz dopiero możesz wrócić się do pierwszego poziomu, w miejsce gdzie leżały zwłoki czarodzieja. Teraz leży tam kryształ.
VAMPIRE
Ktoś przed wejściem do podziemi da Ci pochodnię. Wejdź do lochów i znajdź młot, który może kruszyć kamienie. Teraz wróć na górę i znajdź gniazdo szczurów. Na kamieniu użyj młota, a następnie pozbądź się szczurów. Zdobędziesz broń przeciw wampirom (Scepter). Wróć na dół i wejdź do pokoju z kolesiem, który przeistoczy się w wampira. Zrób co trzeba i zejdź na sam dół. Znajdziesz tam leże wampira (Vampire's Lair) i szefa wampirów. Oddaj mu Scepter. W podziękowaniu będzie chciał Cię zabić. Kiedy go pokonasz wzbogacisz się o następny kryształ.
WITCH
W wiosce poza miastem spotkasz dwóch załamanych mężczyzn i dwa posągi kobiet. Okaże się, że zła wiedźma Mika zazdrościła im urody i postanowiła zamienić je w kamień. Mężczyźni wskażą drogę do chatki wiedźmy. Niestety nie będzie chciała zdjąć zaklęcia, dlatego będziesz musiał znów zejść do podziemi. Na drugim poziomie w skrzyni znajdziesz lustro (A Mirror), które musisz dać kolesiowi z czwartego poziomu. W zamian za lustro otrzymasz drugie, które pokazuje wszystko na odwrót. To co jest piękne w nim jest brzydkie i na odwrót. Wniosek: Musisz podarować zwierciadło czarownicy. Będzie z tego bardzo zadowolona (w końcu będzie jej się wydawało, że jest piękna) i odczaruje kobiety. Od mężczyzn w podziękowaniu dostaniesz kryształ.
SUN CROSS
W wiosce (Village) znajdziesz człowieka imieniem Drakus. Zostaniesz wysłany na poszukiwania krzyża słońca (Sun Cross). Idź do podziemi. Na trzecim piętrze znajduje się klasztor (Monastery). Nie dostaniesz się do niego, ponieważ nie jesteś członkiem bractwa Kaliba. Zejdź na ostatnie piętro. Tam będzie czekało na Ciebie kilka prób. Musisz je przejść, aby stać się członkiem bractwa. W pierwszym pokoju ustawione są cztery bramki. W trzech są potwory, a za czwartą klucz. Zabij potwory, zabierz klucz i otwórz nim drzwi. W następnym pokoju dostaniesz rozkaz zabicia przestępcy. Kiedy to zrobisz spadną na Ciebie z góry pająki. Załatw je - jeden z nich pozostawi klucz do następnych drzwi. Użyj klucza...udało Ci się. Teraz jesteś pełnoprawnym członkiem bractwa. Dostaniesz amulet umożliwiający otwarcie drzwi klasztoru. Wejdź do środka. Przejdź dróżką po prawej i załatw Enocha. Teraz możesz zabrać krzyż i zanieść go Drakusowi. W zamian otrzymasz oczywiście następny kryształ.
FAIRY & UNICORN
Jest to jedno z najprostszych zadań. Kręcąc się po lesie ujrzysz przykutego jednorożca (Unicorn) oraz latającą wokół niego muchę (Fairy). Dowiesz się, że klucz do łańcucha ma stworek z ostatniego poziomu lochów. Weź ze sobą muchę i gnaj na czwarty poziom. Napotkasz tutaj wrota, których nie można otworzyć. Przez dziurkę od klucza wpuść muchę. Mucha otworzy drzwi, ale złapie ją ten wredny stwór. Zabij go i uwolnij muchę. Dostaniesz klucz, którym rozkujesz jednorożca. Kryształ dostaniesz od muchy.
FAITH
Mnich Jean został oślepiony przez maga. Stracił wiarę, jednak wie, że istnieje antidotum - oko Ra (Eye Of Ra). Idź do pobliskich lochów. Tam pozbieraj oczy statuetek (Ocular Globe). Będziesz musiał dopasować je do złotej, srebrnej i brązowej figurki. Teraz zejdź na najniższy poziom i wejdź do Solar Room. Będziesz musiał ustawić trzy posążki na właściwych cyfrach zegara. Złotą figurę ustaw na trójce, srebrną na dziesiątce, a brązową na siódemce. Teraz masz dostęp do skrzyni z okiem Ra. Zanieś je Jean'owi. Odzyska wzrok, ale wiary jeszcze nie. Dostaniesz od niego szkło powiększające (Magnifying Glass). Podejdź do kręcącego się w pobliżu Rhino, daj mu coś do jedzenia (FOOD), a naprawi dla Ciebie wszystko. Zaprowadź go do połamanego mostu przy Bartalan's Island i poczekaj aż go naprawi. Kiedy będziesz już na wyspie użyj lupy na znaku. Dowiesz się, że musisz iść do strumienia, a jego lewym brzegiem dojść do kamienia, od którego już spokojnie dojdziesz do skrzyni umieszczonej na środku wyspy. Dojdź tam uważając na miny. W skrzynce znajdziesz biblię (A Bible). Zanieś ją do świątyni Erasa (Temple Of Eras). Na trzech pieczęciach połóż jedzenie. W ten sposób przywołasz Erasa. Daj mu biblię, a on zapisze w niej swoje mądrości. Teraz zanieś zmienioną biblię Jean'owi. Mnich odzyska wiarę. Teraz musisz tylko powiadomić o tym bóstwo i kryształ jest twój.
MISSING BABY
W zniszczonej wiosce spotkasz zrozpaczoną kobietę. Płacze po stracie dziecka. Dziecko zostało porwane przez jaszczury zamieszkujące pobliskie podziemia. Zejdź tam, a spotkasz na wpół żywego męża kobiety. Daj mu fiolkę z energią, a on podaruje Ci Scroll Of Invisibility. Zejdź na sam dół. Teraz masz dwie możliwości. Albo użyjesz czaru niewidzialności i po cichu podkradniesz dziecko, albo wytłuczesz wszystkie jaszczury, a potem weźmiesz dziecko. Wybór należy do Ciebie. Po wszystkim zaprowadź dziecko do matki i odbierz kryształ.
SWORD & POISON
Koleś o imieniu Eraldus zaproponuje Ci bardzo ciekawy miecz w zamian za uratowanie żony, która zagubiła się w pobliskich podziemiach. Zejdź jak zwykle na dół. Znajdziesz tutaj baseniki z trucizną. Do każdego z nich wrzucaj buteleczkę z antidotum (Antidote). Gdy wszystkie baseniki zostaną oczyszczone otrzymasz kryształ. Dopiero teraz możesz wrócić po żonę Eraldusa na pierwszy poziom. Zaprowadź ją do męża i odbierz nagrodę.
ORC'S CAMP
Po spotkaniu z Horganem (w Horgan's House) udaj się do Orc's Camp. Wybij wszystkie Orki oraz ich szefa, a zdobędziesz kryształ (Crystal Of Life). Zanieś go Horganowi, a otrzymasz za niego amulet (Horgan's Amulet). Teraz udaj się do podziemi. Niestety są zamknięte, więc musisz położyć coś ciężkiego na pieczęci pod bramą i założyć amulet Horgana. Teraz możesz już wejść. Czekają Cię trzy trudne walki. Pierwsza z martwym rycerzem Gartolem (wzbogacisz się o miecz Gartol's Sword), druga z Digmarem (wzbogacisz się o miecz Digmar's Sword), a ostatnia będzie toczyć się na ostatnim poziomie w świątyni śmierci (Temple Of Death). Musisz włożyć zdobyte miecze do czaszek na bocznych ścianach, aby uwolnić ostatniego przeciwnika Hassena. Po jego śmierci będziesz miał już kryształ.
TRAITOR
Chodząc po Omarze natrafisz na chatę (Argansa's House). Przy chatce stoi kobieta (żona Argansy) oraz czarodziej (Langolin). Kobieta rozpacza, ponieważ utraciła swojego męża. Czarodziej obiecuje pomoc, jeżeli ty przyniesiesz mu trzy eliksiry nieśmiertelności i pożyczysz kryształu mądrości (Crystal Of Wisdom). Musisz zejść do lochów. Tam znajdziesz trzy fontanny nieśmiertelności, z których wylecą eliksiry nieśmiertelności (Eliksir Of Immortality) oraz eliksir młodości. Zejdź do ostatniego poziomu. Tutaj w celach (The Cells) znajdziesz ciało Argansy i list o zdradzie Langolina. Teraz przejdź do pomieszczenia Crystal Room. Tutaj spotkasz zdrajcę, który przemieni się w stwora. Usuń go jak najszybciej. Otworzy to drogę do ukrytego w tej komnacie kryształu. Aby go wziąć z postumentu będziesz musiał użyć kryształu mądrości (Crystal Of Wisdom).
TEMPLAR
Książe Ramal i Melchior poinformują Cię o porwaniu Jasmine. Musisz zejść niżej... Kręcąc się na dole dotrzesz do komnaty, z której wystrzeliwane są pociski. Przemieszczaj się ostrożnie wzdłuż ściany aż dotrzesz do pokoju z trzema kobietami. Uwolnij tą przywiązaną do pala. Nagle pojawi się mag strzelający do Ciebie Fireballami. Kiedy go zabijesz dowiesz się od kobiety, że i tak nie może wyjść z pomieszczenia. Musisz zejść piętro niżej. Spotkasz tam Melchiora. Umierając zdąży dać Ci jeszcze klucz do więzienia (Ramal's Prison). Zejdź jeszcze niżej i uwolnij Ramala. Dostaniesz od niego artefakt, który masz dać kobiecie, którą wcześniej uwolniłeś. Gdy dasz jej to coś ona podaruje Ci róg (Horn Of Eternal Warrior). Wyjdź z lochów i idź na cmentarz. Użyj rogu na grobie wiecznego wojownika. Kiedy się obudzi zabij go i zabierz jego hełm. Teraz musisz jeszcze raz powrócić do podziemi. Zejdź na najniższy poziom i ubierz hełm. Dzięki niemu będziesz mógł wykrywać magiczne pułapki w okolicach kryształu. Omiń je i przełącz trzy dzwignie, które wyłączą pułapki. Po zabraniu kryształu będziesz musiał jeszcze walczyć z trzema rycerzami.
THE HOLY NUMBER
Od mnicha Monka dostaniesz pergamin z rozwiązaniem zagadki liczbowej. Musisz zejść do lochów. Znajdź pomieszczenie zwane Crystal Room. Kiedy będziesz chciał podnieść znajdujący się tam kryształ zamieni się na pięć mikstur (Potion Of Surprise). Możesz je wypić, skutki sprawdź sam Na niższym poziomie czeka Cię podobna niespodzianka. Kryształ zamieni się na cztery miksturki i dwa stworki. W trzeciej komnacie wyjdą tylko dwa stwory i nic więcej. Musisz zejść niżej, gdzie znajdziesz ciało Menthalla, a przy nim cztery zwoje (A Scroll). Pomogą Ci w odgadnięciu świętej liczby w pomieszczeniu, gdzie znajduje się posąg demona (The Holy Number). Liczbą tą jest 540. Gdy ją wpiszesz statua rozsypie się pozostawiając kryształ.
DRAAK
Tuż obok wejścia do podziemi stoi mnich Sebastian. Rozkaże Ci abyś ułożył siedem znalezionych kryształów na postumentach otaczających wejście. Działanie siły magicznej utworzy sferę czasu (Time Orb) - kamień, który zapobiega regeneracji Draaka podczas walki. Sebastian powie Ci także o tym, że możesz wrócić do niego jeżeli moc sfery się wyczerpie, aby ją naładować. Teraz czekają Cię najtrudniejsze z całej gry trzy poziomy lochów. Do dwóch pierwszych dostępna będzie mapa, więc nie powinieneś mieć wielkich problemów z ich przejściem. Niestety mapy do ostatniego z lochów brak. Często będziesz błądził i teleportował się, ale w końcu trafisz do....pieczary z Draakiem. Nie jest to łatwy przeciwnik. Na samym wstępie odpal Time Orb, który dostałeś od Sebastiana. Teraz możesz już zatłuc drania. Kiedy wreszcie uda Ci się go pokonać pozbieraj wszystkie artefakty i klucz pozostawione przez smoka. Klucza użyj do otwarcia drzwi pobliskiego skarbca, a artefakt Astral Hand pozwoli Ci rozwalić "skamielinę" na środku miasta. W tym momencie wszystko powinno zakończyć się szczęśliwie. Obejrzyj zakończenie... Od tej pory w opcjach dostępny będzie Bonus - galeria Darkstone'a, wszystkie filmiki i teledysk...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
sirmaciek
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 0:51, 02 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Właściwie to nie są wszystkie questy wymienione , tylko te co były w wersji na PSX.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 15:38, 22 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Będziesz musiał ustawić trzy posążki na właściwych cyfrach zegara. Złotą figurę ustaw na trójce, srebrną na dziesiątce, a brązową na siódemce |
Eeee... u mnie na tym zegarze są liczby 3,6,9 i 12 ułożone tak:
skrzynia
12
9 3
6
HELP!!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 15:44, 22 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
[quote="Anonymous"] Cytat: | Będziesz musiał ustawić trzy posążki na właściwych cyfrach zegara. Złotą figurę ustaw na trójce, srebrną na dziesiątce, a brązową na siódemce |
Eeee... u mnie na tym zegarze są liczby 3,6,9 i 12 ułożone tak:
skrzynia
.... 12....
9..............3
.... 6 ...
HELP!!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 23:58, 22 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
sugeruj sie ustawieniami prawidziwego zegara bo tym na grze to nie ma napisanych innych cyfr procz tych ktore wymieniles ale ustaw tak jakby one tam byly czyil jak na prawdziwym zegarze
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 14:23, 25 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Z tym, że tej brązowej nie można ustawić na siódemce...
Bo te pola, na które można dać figurkę sąco dwa.. więc można postawić na czwórce, szóstce lub ósemce.. Siódemki nie można, bo tam gdzie powinna być, jest taskałka co odziela pola.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 14:30, 25 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Więc co z tą siodemką..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 15:01, 06 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Pomoże ktoś??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DarkWizard
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:20, 07 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
tam gdzie jest 7 nie ma napisu rzymskiego 7 ale i tak sie tam to daje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 13:51, 07 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Ale właśnie tam sięnie da!!
Bo to jest ten "wzgórek" a na nim nie można postawić..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DarkWizard
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:42, 07 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
kolega zle zaznaczyl na fotce 7 godzina jest za tym czyms na czym nie mozesz dac czyli bedzie to 8 godzina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kangaxx
Gość
|
Wysłany: Śro 13:00, 08 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
hmm.. ustawiłem to chyba dobrze..
Ale drzwi sie nie otwierają..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DarkWizard
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:05, 09 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
a grasz na multi czy na singlu bo jak na multi to bym ci pomogl go rozwiazac a tak poza tym to proponuje wszystkim grac tylko na multi nawet samemu bo wtedy exp rosnie o wiele szybciej i sa lepsze bronie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kangaxx
Gość
|
Wysłany: Pią 20:26, 10 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Gram na singlu, ale nie chce mi sięznowu od nowa grać na multi.. Nie da sie jakoś tego rozwiązać ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dw na fajnym lvlu
Gość
|
Wysłany: Pią 22:27, 07 Kwi 2006 Temat postu: PROBLEM DAARK POMOCY |
|
|
czesc.jest taki myczek mały że napażam tego smoka a tu w polowie hp mu sie wszystko odnawia.juz mnie to drażni bo tak bylo z 10 razy ile jeszcze mam go tluc!!!!! juz z samego tluczenia go zrobilem 3 lvle (żałosne)[a tak w ogóle moza fajnie smoka wyrolować tak że sie zatnie w jednym miejscu ] ale jego pomocnicy zdaża mnie zabic !! POMOCY POZDRO!!!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|