Forum Polskie Forum DarkStone Strona Główna Polskie Forum DarkStone
DarkStone
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Opis Bohaterów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Polskie Forum DarkStone Strona Główna -> Postacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DarkWizard
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:37, 31 Sty 2006    Temat postu: Opis Bohaterów

Rozpoczynając grę, możesz wybrać dwie postaci. Zastanów się dobrze, kogo wybierzesz, bo od tego w dużej mierze będzie zależała dalsza rozgrywka.

Wojownik (WARRIOR)
Najlepsi rodzą się w lasach Ardyl. Od dzieciństwa się zaprawiają (nie tym, czy myślisz, brzydalu!) w ciężkiej sztuce przetrwania. Potrafią przeżyć w piekielnie nie sprzyjających warunkach, pokonać bestię gołymi dłońmi, osobliwie nienawidzą goblinów i kościejów. Kończą zwykle karierę jako najemnicy lub nauczyciele sztuki walki. Są bardzo silni i wytrzymali, potrafią - jak czajaki połkliwe - cierpliwie czyhać godzinami, by znienacka runąć na ofiarę. Jedyną ich słabością jest silna niechęć do magii, którą uważają za sprawę niegodną prawdziwego mężczyzny. Wolą walić, ciąć i palić niż, podchodząc do dziewczęcia, użyć zaklęcia...

Amazonka (AMAZON)
Dzikie wojowniczki zamieszkujące Ardyl. W młodym wieku poświęca się je Matce i wkrótce stają się doskonałymi wojowniczkami, które nie ustępują ani przed siłą fizyczną, ani przed magią. Szkolone są tak, by brak owej siły fizycznej kompensować zręcznością i gibkością. Matka wymaga od nich nieustannych ćwiczeń, w których rozwijają coraz bardziej odwagę, zuchwałość i dzikość, dorównując każdemu wojownikowi. Uwielbiają zakradać się do jam goblinów i przynosić stamtąd trofea w postaci uciętych goblinich... powiedzmy, głów. Przewagę w walce daje im szybkość, pozwalająca na uprzedzanie ciosów wroga - i zajadłość. Doskonale walczą mieczami i łukami, rzadko posługują się magią.

Czarodziej (WIZARD)
Najwybitniejsi czarodzieje pochodzą z Marghor. Wedle tradycji wielcy czarodzieje tam właśnie zawsze poszukiwali utalentowanych młodzików, którzy w przyszłości zostawali magami. Niełatwo być magiem - lata studiów kończą się zazwyczaj utratą bystrości wzroku, od ślęczenia nad księgami, spory jest też odrzut odpadów w procesie samoczynnej eliminacji - wezwane przy pomocy czarodziejskich inkantacji, demony bardzo tego nie lubią i często, gęsto obrywają początkującym magom to i owo, co zazwyczaj fatalnie się kończy. Ostatnio wieże czarodziejów zostały wyburzone przez jaszczoroludy i szczurołaki. Ci jednak magowie, co przetrwali, stali się prawdziwymi mistrzami, co niejedno potrafią... i lepiej z nimi nie zaczynać.... brak siły fizycznej kompensują czarami i wierzcie mi, nie wolno lekceważyć żadnego maga...

Czarodziejka (SORCERESS)
Niewiele o nich wiadomo - niektórzy twierdzą, że są podopiecznymi bogini Kaliby, inni, że same szkolą się w magii na mrocznych polanach w Marghor. Źródłem ich mocy jest sama natura. Wykorzystują do swoich zaklęć rozmaite rośliny. Najgorsze jednak jest to, że potrafią się przemieniać w Wilkołaki - na poły kobiety, na poły ogromne wilczyce. Ostatnio, co prawda, jaszczury i szczurołaki powycinały rośliny, z których czarodziejki warzyły swoje konkokcje, dziewczyny musiały więc poszukać schronienia we wioskach. Trochę im wieśniacy nie ufają, ale niewiele się tym czarodziejki przejmują... i nadal szukają swoich roślin.

Mnich (MONK)
W przeszłości, zanim nadeszły lata mroku, wiele powstało w Omar klasztorów i eremów. Posyłano do nich młodych ludzi, którzy spędzali lata na modlitwach, medytacjach i ćwiczeniach rozmaitych sztuk walki. Nie tak biegli, jak wojownicy, nauczyli się jednak rozmaitych sztuk magicznych, czym kompensują mniejszą zręczność w używaniu broni. Ich ulubionym orężem stały się wszelkiego rodzaju długie pałki. Co prawda niewielu ich pozostało - klasztory padły pod naporem nie wiedzieć skąd przybyłych wyvernów. Są wysoko cenieni jako towarzysze, bo znają się na sztuce uzdrawiania.

Kapłanka (PRIESTESS)
Jak w przypadku mnichów, kapłanki poświęcają życie religii, a także studiowaniu sztuk walki i magii. Źródłem ich siły jest wiara i przeświadczenie, że walczą w imieniu bogów. Są jak latarnie Światłości i Sił Życia. Pomagają biedakom, zwalczają złodziejstwo i leczą chorych.

Zabójca (ASSASIN)
Aby zdobyć środki do życia, zabójcy uwalniają od dóbr doczesnych rozmaitych kupców i bogaczy. Od dzieciństwa uczą się skradać i robią podczas tego mniej hałasu, niż cień motyla na puchowej kołdrze. Są podstępni, zręczni i z lubością posługują się wszelkiego rodzaju orężem w dal ciskanym - w rzutach nożem czy rozgwiazdą nie mają sobie równych. Potrafią zabić wroga, zanim ten sięgnie po miecz. Nie żywią też uprzedzeń do magii i potrafią się nią nieźle posługiwać.

Złodziej (THIEF)
Zgromadzeni w niesławnej Gildii Złodziejów, szkolą się w niej i doskonalą w swoim brzydkim fachu. Ulubioną ich rozrywką są włamania do rezydencji magnackich, gdzie kradną wszystko, co wartościowe, nie przybite do podłogi i co nie wieje na drzewo. Doskonali w zabijaniu wartowników, których pozbywają się przy pomocy proc, łuków, czy broni miotanej. Niebezpieczni w walce wręcz i na odległość.

Miasto U wejścia do miasta spotkasz strażnika, który służył jako przyboczny u twego ojca. Rozmawiaj z nim dość często, podpowie ci sporo w sprawach dotyczących przetrwania i sposobu prowadzenia walk. Na początku gry przydzieli ci swego pomocnika, Murraya, który cię oprowadzi po miasteczku. I przedstawi jego mieszkańcom, takim jak:

Kowal (GUNTHER THE BLACKSMITH)
Możesz u niego kupować lub sprzedać wszelaką broń, naprawiać uszkodzoną lub doskonalić naprawioną. Sporo rozmaitego żelastwa znajdziesz w lochach - nie zostawiaj go tam, tylko zabieraj i zanoś na sprzedaż.

MADAM IRMA
Miejski mag i cyrulik, uzdrawia i uwalnia od przekleństw (za darmo), a także (za odpowiednią opłatą) identyfikuje nieznane artefakty i broń.

Oberżysta (PERRY THE PUBLICAN)
Prowadzi sklep ogólnospożywczy i gospodę z noclegami. Możesz też u niego kupić pochodnie. Nocleg kosztuje 100 sztuk złota, ale Perry ma miękkie serce i jeżeli masz kłopoty z gotówką, możesz odpocząć za darmo. Inna rzecz, że odpoczywać możesz i gdzie indziej - na przykład w lochach, po uprzednim zamknięciu drzwi. Prawdziwemu bohaterowi śpi się najbardziej słodko przy trupie powalonego potwora.

LARSAC THE USURER
Chodzący bankomat, który może dla ciebie przechowywać pieniądze (zajmują miejsce w plecaku!). Reguluje rachunki za ciebie - dopóki masz coś na koncie, nie musisz się obciążać gotówką. Pamiętaj o tym, by obie postaci miały u Larsaca konto, bo jeśli twój kompan zginie, a ty nie masz forsy przy sobie, to nic nie kupisz. Co prawda, Larsac mógłby obracać forsą, by przynosiła ci zysk, ale nie wymagajmy za wiele.

Mistrz Elmeric (MASTER ELMERIC)
Możesz u niego kupić eliksiry, pergaminy i magiczne księgi - sprzedać też możesz, choć drań zdziera skórę, aż piszczy - chyba że nauczysz się targować. Im wyższy masz poziom w sztuce targowania, tym mniej Elmeric na tobie zarobi. Sprzedaje też wszelkiego rodzaju talizmany, magiczne pierścienie i inne takie badziewie. Można też u niego ponownie "naładować" magiczny oręż.

Mistrz Dalasin (MASTER DALSIN)
Zaglądaj do niego jak najczęściej, jest drogi, ale się opłaci. Nauczy cię wielu rzeczy, które ułatwią ci życie (niektóre z umiejętności dostarczą ci sporo uciechy).

Pole Treningowe (TRAINING GROUNDS)
Wiadomo. Możesz bezkarnie poćwiczyć szaleństwa antyekologiczne (każdy potwór ma swoją niszę życiową), wybijając potwory, zakłócasz równowagę ekologiczną.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurwa_pierdolona




Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:25, 06 Mar 2009    Temat postu:

cienizna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Polskie Forum DarkStone Strona Główna -> Postacie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin