DarkWizard
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:38, 31 Sty 2006 Temat postu: Opis czarów |
|
|
Podczas gry będziesz znajdował rozmaite pergaminy z zaklęciami i magiczne księgi. Możesz je sprzedawać, możesz się też ich nauczyć i używać samemu. Abyś mógł je ocenić, podajemy - Wyjaśnienia dotyczące zaklęć
ABSORPTION
Pochłania podczas walki siły życia wroga. Używający tego czaru gracz, może sobie podbić ilość punktów życia.
ANTIDOTE
Uzdrawia postaci, które podczas walki zostały ugodzone jadowitym żądłem czy kłem. Nie ma pośpiechu z zażywaniem odtrutki - żadna trucizna w świecie Darkstone nie zabija błyskawicznie.
BERSERKER
Na pewien okres czasu wzmaga siłę postaci oraz szybkość i zręczność w posługiwaniu się bronią. Może też dodać nieco punktów życia.
CONFUSION
Wtrąca nieprzyjaciela w kompletne ogłupienie i sprawia, że atakuje swoich kompanów.
DEATH DOME
Stwarza wokół postaci ochronną kopułę - każdy, kto próbuje się przez nią przedrzeć, dostaje w gruczoły.
DETECTION
Pomaga wykryć magiczne obiekty, które otacza wtedy błękitny nimb.
FIREBALL
Wali ognistymi kulami. Bardzo widowiskowe.
FLAMETHROWER
Miota we wrogów wielkim płomieniem.
FOOD
Dostarcza twojej postaci pożywienia.
FORGETFULNESS
Sprawia, że możesz na krótko zapomnieć o zaklęciach potworów, które też zapominają o przygotowanych zaklęciach.
HASTE
Pozwala ci na bardzo szybkie poruszenia.
HEAL
Uzdrawia ciebie samego.
INVISIBILITY
Sprawia, że animowana przez ciebie postać jest dla wszystkich niewidzialna - choć mogą ją zdradzić ślady stóp.
INFRAVISION
Pozwala bohaterowi lepiej widzieć w mroku.
INVOCATION
Wzywa ognistego golema, który atakuje twoich wrogów.
LIGHT
Stwarza świetlistą aurę wokół twojej postaci - jej intensywność zależy od poziomu doświadczenia twego bohatera.
LITANY
Litania uzdrawia otrutych.
MAGIC BOMB
Podobna w działaniu do miny - wybucha przy zetknięciu z nieprzyjacielem albo po pewnym czasie. Tego zaklęcia można używać, aby eksplodować skrzynie i beczki, by samemu nie zostać niekiedy porażonym wybuchem pułapki. Uwaga: - Możesz przerzucać bomby przez ściany, za którymi są potwory.
MAGIC DOOR
Tworzy magiczne drzwi, które pozwalają przenosić się błyskawicznie z lochu do miasta i z powrotem.
MAGIC ARROW
Miotanie magicznymi pociskami.
PANIC
Wywołuje panikę w szeregach nieprzyjaciół.
POISON CLOUD
Wytwarza zieloną chmurę, trującą każdego, kto podejdzie.
REFLECTION
Odbija pociski lub zaklęcia w stronę miotacza.
RESURECTION
Pozwala ożywić postać, na której użyjesz tego zaklęcia.
SLOWNESS
Spowalnia ruchy wskazanego wroga, jakby mu uwiązano kamień do... no, nieważne, spowalnia go i już.
SPARK
Rzuca iskry na cel - powyżej poziomu 8-mego bardzo skuteczne.
STONE
Zamienia wskazany cel w kamień.
STORM
Odrzuca w tył nieprzyjaciół, którzy na ciebie nacierają.
TELEKINESIS
Można go użyć, by otwierać skrzynie, podnosić przedmioty lub z dala pociągać za dźwignie.
TELEPORTATION
Pozwala twej postaci przenosić się błyskawicznie z miejsca na miejsce - choć niektóre miejsca nie są w ten sposób osiągalne.
THUNDER
Miota we wskazanego wroga piorunem.
TRANSFORMATION
Zamienia wskazanego nieprzyjaciela w kurczaka.
WALL OF FIRE
Tworzy ścianę ognia.
Mistrz Dalasin w wiosce może cię nauczyć rozmaitych sztuk - oczywiście nie za darmo. Abyś wiedział, czego warto się nauczyć, oto - Wyjaśnienia dotyczące umiejętności, jakich możesz się nauczyć u Mistrza Dalasina. Podaje je w kolejności alfabetycznej, ale się nie przejmuj. Mistrz Dalasin sam wie, czego można nauczyć wojownika, mnicha czy Amazonkę.
CONCENTRATION
Zdolność zwiększenia - na krótki okres czasu - siły i zręczności swej postaci. Ważna podczas ciężkich bojów.
COMMUNION
Zdolność szybszej regeneracji utraconych sił psychicznych (Mana).
DEFUSING
Zdolność unieszkodliwiania pułapek.
DETECTION
Zdolność wykrywania magicznych przedmiotów.
EXORCISM
Zdolność usuwania skutków przekleństw, które na jakiś przedmiot rzucił inny gracz.
FORESTER
Zdolność zdobywania pożywienia poprzez łowienie ryb.
IDENTIFICATION
Zdolność identyfikacji nieznanych przedmiotów. Usługi Irmy nie są ci już dłużej potrzebne.
LANGUAGE
Zdolność odczytywania zaszyfrowanych wiadomości - tylko w trybie Multiplayer. Łatwiej też jest podsłuchiwać rozmowy
LEARNING
Zdolność do szybkiego podnoszenia poziomu doświadczenia twej postaci. Szybciej osiągasz wyższe poziomy.
LYCANTHROPY
Zdolność do przemiany w Wilkołaka. Wszystkie punkty Mana idą w krzepę. Umiejętność bardzo przydatna czarodziejkom.
MASTER OF ARMS
Zdolność zwiększania szybkości ataku celności i uderzeń.
MEDICINE
Zdolność do leczenia i uzdrawiania innych. Samego siebie niestety nie uleczysz.
MEDITATION
Zdolność - na krótko - zwiększenia ilości punktów Mana.
PERCEPTION
Zdolność odkrywanie pułapek. Eksplodujące skrzynie i beczki obrysowane są czerwienią.
ORIENTATION
Zdolność wyświetlania - na krótko - mapy wszystkich rejonów i całych lochów.
PRAYER
Zdolność wzmacniania mocy zbroi twojej postaci.
RECHARGING
Zdolność ponownego "ładowania" magicznych przedmiotów.
REPAIR
Zdolność naprawy broni - często zawodzi w przypadku małego doświadczenia.
SILENCE
Zdolność skradania się bez zwracania na siebie uwagi nieprzyjaciół.
THEFT
Zdolność okradania napotykanych postaci.
TRADE
Zdolność do targowania się o ceny przedmiotów, które chcesz sprzedać lub kupić. Sprzyja szybszemu osiąganiu zysków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|